modafehagh modafehagh .

modafehagh

چرا يك وكيل خوب به شما ماهي نمي‌دهد؟

اصفهان , (اخبار رسمي): فرصت ۵ دقيقه‌اي كه براي خواندن اين متن مي گذاريد براي هميشه نگرش شما را در راستاي دستيابي به روشهاي موفقيت در پرونده متحول خواهد كرد. پس هم اكنون قدم به قدم اين ۷ نكته را به كار ببنديد تا درصد پيروزي شما در پرونده حقوقي كيفري، خانوادگي و مواد مخدر افزايش يابد.

بله درست خوانديد ما قرار نيست به شما (( ماهي )) بدهيم ،ما مي خواهيم به شما (( ماهيگيري )) ياد بدهيم اما چطور؟ در ادامه خواهيد دانست  ليست ۷ ترفند وكالتي كه هيچ وكيلي به شما نمي‌گويد توسط بهترين وكيل اصفهان به صورت رايگان در اختيار شما قرار مي گيرد، اگر قرار باشد كه شما بدون فراگيري رموز موفقيت فقط در پرونده اي خاص پيروز شويد، همانند دادن يك ماهي به شماست ولي اگر شما به درستي با استدلالات و نكات ريز وكالتي آشنا شويد و اصول پيروزي در پرونده را فرا گيريد همانند ياد دادن فن ماهيگيري براي هميشه به شماست.

مقالات بيشتر:وكيل حقوقي اروميه

 فرصت ۵ دقيقه‌اي كه براي خواندن اين متن مي گذاريد براي هميشه نگرش شما را در راستاي دستيابي به روشهاي موفقيت در پرونده متحول خواهد كرد. پس هم اكنون قدم به قدم اين ۷ نكته را به كار ببنديد تا درصد پيروزي شما در پرونده حقوقي كيفري، خانوادگي و مواد مخدر افزايش يابد.

نكته اول: مشاوره حقوقي رايگان با وكيل اصفهان را جدي بگيريد.

از اين مهم غافل نشويد كه وقتي مي توانيد با تماس با شماره تلفن وكيل اصفهان ۰۹۱۳۲۶۸۰۵۳۴ به صورت رايگان سوال حقوقي خود را بپرسيد ديگر جاي هيچگونه تعللي وجود ندارد.

نكته دوم: با بي صداقتي رفوزه مي‌شويد.

اگرچه كه تمامي نگراني هايي كه ممكن است در روند دادرسي پيش بيايد از عدم صداقت موكل با وكيل خوب اصفهان نيست اما قسمت عمده آنها از عدم صداقت نشأت مي گيرد. پس لطفاً براي خودتان هم كه شده سعي كنيد مشكل خود را بدون كم و كاست با معروف ترين وكيل اصفهان در ميان بگذاريد.

نكته سوم: ارزيابي ادله طرف دعوا روشي كمتر شناخته شده.

غفلت از اين نكته يعني نابودي ۱۰۰% پرونده شما، پس هنگامي كه به دفتر وكالت عليرضا شيشه‌گر وكيل پايه يك دادگستري اصفهان مراجعه مي كنيد به دقت به سنجش ميزان اصالت و راهگشايي ادله طرف دعوي خود دقت كنيد ، نه آنها را هيچ بينگاريد و نه بيش از توان ادله از آنها براي خود سد غيرقابل عبور بسازيد.

نكته چهارم: با قوي ترين سلاح خود به جنگ برويد.

اصولا نمي توان پيروزي در يك پرونده را كمتر از پيروزي در يك جنگ ناميد .پس براي چشيدن شيريني طعم پيروزي بايد همه توان خود را به كار گيريد. اگرچه كه نمي‌توان حتي با نگاهي همه جانبه از سوي خبره ترين وكيل اصفهان تمامي رويدادهاي يك پرونده را پيش بيني كرد اما وكيل خبره اصفهان به شما پيشنهاد مي دهد تا حد ممكن ، فقط در يك پلان و نقشه راه دفاعي خاص اقدامات خود را خلاصه نكنيد، بلكه چندين نقشه راه دفاعي داشته باشيد و در مورد آنها با وكيل كيفري اصفهان مشورت كنيد ، تا در صورت احراز عدم كاركرد يكي از آنها بلافاصله تا پيش از اتمام سير دادرسي در دادگاه يا دادسرا اقدام دفاعي ديگري اتخاذ كنيد.

 

نكته پنجم: وكيل تضميني اصفهان دروغ است.

به اميد اينكه كسي به صورت تضميني براي شما به وكالت انجام دهد نباشيد چرا كه امر وكالت دادگستري ضمانت پذير نيست و وكيل دادگستري نه تنها نمي تواند بلكه نبايد به موكل در هيچ پرونده‌اي تضمين پيروزي بدهد.

نكته ششم: ترسناك ترين تراژدي طرف دعوا در لايحه دفاعيه شماست.

اين حقيقت دارد كه اگر شما يك پرونده در دادگاه خانواده اصفهان داريد و بهترين لايحه دفاعيه را مناسب شرايط پرونده خود توسط وكيل خانواده اصفهان عليرضا شيشه گر بنويسيد، به دليل اين كه براي طرف دعوي شما ممكن است ديگر راه گريزي باقي نماند، اين يعني وحشتناك‌ترين كابوس وي در پاسخ به لايحه اي كه بند به بند آن با دقت و موشكافي توسط وكيل مهريه اصفهان نوشته شده است.

نكته هفتم: به موفقيت اعتراف كن.

شايد يكي از تاثيرگذار ترين حقايق هستي تاثير شگرف انرژي هاي مثبت و منفي در فركانس ارتعاشي صادر شده از افراد است و اگر به اين حقيقت باور داريد ديگر فرصت را از دست ندهيد. هم اكنون با تكرار افكار مثبت و نيك انديشي در باب پرونده خود اطمينان داشته باشيد كه راهكارهاي بهترين وكيل ملكي اصفهان در پرونده حقوقي شما و يا وكيل مواد مخدر اصفهان در پرونده مواد مخدر شما اصولا بهترين راه ها و اقدام هاست. چرا كه بهترين وكيل اصفهان از نظر مردم هميشه با مثبت انديشي اقدام نموده و مايوس نخواهد گرديد.

مقالات ديگر:وكيل حقوقي غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۹:۰۱ توسط:modafehagh موضوع: نظرات (1)