modafehagh modafehagh .

modafehagh

حقوق و مزایای دریافتی وزرا و نمایندگان مجلس چقدر است؟

جریان ثبت حقوق و مزایای دستگاه‌های اجرایی نشان می‌دهد که بالاترین میانگین خالص حقوق در پست‌های مختلف ، ۲۴ میلیون تومان برای استاندار و همتراز آن بوده است.

حقوق و مزایای دریافتی وزرا و نمایندگان مجلس چقدر است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ثبت جزئیات حقوق و مزایای دستگاه‌های اجرایی براساس ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه انجام می‌شود و در همین راستا سامانه ثبت حقوق و مزایا در اواخر سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شد و از ابتدای سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های مشمول باید برای ورود اطلاعات حقوق اقدام می‌کردند.

با این وجود گزارش سازمان اداری و استخدامی نشان داد که حتی تا سال جاری تعدادی از دستگاه‌ها و زیرمجموعه‌های آنها هنوز ورود اطلاعات نداشته‌اند، از این‌رو جهت اجرای تکلیف قانون بودجه پرداخت حقوق کارکنان مشروط به ثبت اطلاعات در سامانه شد.

مقالات بیشتر:وکیل خوب در ارومیه

میانگین حقوق دریافتی وزیر، ۲۰ میلیون

اما گزارش دریافتی ایسنا از وضعیت حقوق و مزایای ثبت شده دستگاه‌های اجرایی (سه قوه) به تفکیک سطح پست آنها در سال جاری حاکی از آن است که بالاترین میانگین خالص حقوق (حقوق منهای کسورات) مربوط به استاندار و همتراز آن با بیش از ۲۴.۳ میلیون تومان در هر ماه است.

میانگین خالص حقوق  برای وزیران بیش از ۲۰ میلیون تومان ثبت شده  و این در حالی است که میانگین خالص دریافتی معاون وزیر و همتراز آن بیش از وزیر بوده و تا ۲۱.۷ میلیون تومان اعلام شده است.

میانگین خالص پرداختی به نمایندگان مجلس  نیز ۱۷.۴ میلیون تومان ثبت شده است.

براساس این گزارش میانگین خالص حقوق معاون موسسه یا معاون سازمان و همتراز آن ۱۹.۷ میلیون، مدیرکل و همتراز ۱۷.۲ میلیون، معاون مدیرکل و همتراز ۱۳.۱ میلیون تومان است.

در سایر پست‌ها نیز میانگین خالص حقوق رئیس اداره و همتراز آن ۱۲.۸، رئیس گروه و همتراز ۱۳.۲ میلیون و کارشناس و همتراز ۹.۵ میلیون تومان ثبت شده است.

بیشترین اضافه کار برای کیست؟

در رابطه با جزئیات پرداخت حقوق در پست‌های مختلف، نیز بالاترین میانگین اضافه‌کار برای استاندار و همتراز آن با بیش از ۷.۹ میلیون تومان اعلام شده است.

میانگین اضافه‌کار وزیر ۶.۱ میلیون و معاون وزیر نیز به ۶.۲ میلیون تومان می‌رسد که بعد از استاندار، بالاترین متوسط اضافه کار است.

بالاترین میانگین رفاهی برای معاونان وزیر و موسسات

همچنین وضعیت میانگین رفاهی پرداخت شده بین پست های مختلف نشان می دهد که رقم پرداخت شده برای وزیر و همتراز آن ۷.۴ میلیون و معاون وزیر ۱۲ میلیون تومان است ولی بالاترین میانگین به معاون موسسه با ۱۳ میلیون تومان اختصاص دارد.

میانگین رفاهی که برای نمایندگان مجلس  پرداخت شده به ۸.۱ میلیون تومان می‌رسد و برای استاندار  ۸.۵ میلیون تومان است.

 

اعلام حقوق وزیر، نماینده، استاندار و...

لازم به یادآوری است که این آمار ثبت شده به تدریج و با ورود کلیه دستگاه‌ها و درج اطلاعات تکمیلی می‌تولند دستخوش تغییراتی شود.

مقالات دیگر:تولید کننده شید


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۷:۱۴ توسط:modafehagh موضوع: نظرات (0)

پرونده نجفی بعد از رضایت از قتل میترا استاد در چه وضعیتی است؟

وکیل نجفی با بیان اینکه پرونده از سوی دادستان تهران به سمت پزشکی قانونی ارجاع شده است گفت: پزشکی قانونی درباره وضعیت جسمانی محمدعلی نجفی گفته که چشمان وی نیاز به عمل جراحی فوری دارد، همچنین موکل بنده دارای بیماری قلبی و دیابت است اما علیرغم نظر پزشکی قانونی دادستان‌تهران با آزادی مشروط موکل بنده موافقت نکرده است.

به گزارش مشهد فوری، حمیدرضا گودرزی اظهار کرد: وکیل نجفی با بیان اینکه پرونده از سوی دادستان تهران به سمت پزشکی قانونی ارجاع شده است، اظهار کرد: پزشکی قانونی درباره وضعیت جسمانی محمدعلی نجفی گفته که چشمان وی نیاز به عمل جراحی فوری دارد، همچنین موکل بنده دارای بیماری قلبی و دیابت است اما علیرغم نظر پزشکی قانونی دادستان‌تهران با آزادی مشروط موکل بنده موافقت نکرده است.

وکیل محمدعلی نجفی بیان کرد: مطابق با قانون هر فردی که یک سوم مجازات خود را طی کرده باشد و اخلاق و رفتارش مورد تایید زندان واقع شود می‌تواند تقاضای آزادی مشروط کند و دادستان هم می‌تواند با این موضوع موافقت کند.

مقالات بیشتر:وکیل در ارومیه

وی ادامه داد: آقای نجفی به ۶۰ ماه حبس محکوم شده و یک سوم مجازات وی می‌شود ۲۰ ماه، موکل بنده از خردادماه سال ۹۸ بازداشت شده و بر این اساس وی در داخل ۳۰ ماه حبس خود است.

گودرزی با بیان اینکه محمدعلی نجفی دوبار تقاضای آزادی مشروط کرده است گفت: زندان در هر مرتبه حسن اخلاق و رفتار موکل بنده را تایید کرده اما دادستان تهران با این موضوع موافقت نکرده است.

وکیل محمدعلی نجفی تصریح کرد دو مرتبه با آزادی مشروط موکل بنده مخالفت شده است و باید تاکید کنم که آقای نجفی اکنون در زندان اوین است و آخرین بار به مرخصی سه روزه در ماه گذشته رفته است.

وی گفت: موکل بنده سن بالایی دارد و تحمل زندان برای وی سخت است زیرا و دارای بیماری است و خطر جانی او را تهدید می‌کند و باید دوباره از دادسرا تقاضا کنیم تا پرونده وی را مورد بررسی قرار دارد زیرا رفتار وی در زندان مورد تایید مسئولان است و تنها دادستان باید با این موضوع موافقت کند.

منبع: رکنا

مقالات دیگر:بهترین آرایشگاه زنانه قصرالدشت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۱:۱۱ توسط:modafehagh موضوع: نظرات (0)

مسئولیت دولت در قبال اختلال در سیستم توزیع بنزین

با اختلال در سیستم توزیع بنزین که چندین روز قبل رخ داد مشکلات بسیاری در سطح کشور ایجاد شد اما مسئولیت دولت در برابر این اتفاقات چیست؟ آیا می‌توان از دولت به دلیل این اتفاقات مطالبه خسارت کرد؟ برای اینکه بتوانید پاسخ این سوالات را بفهمید نیاز است که حتما از یک وکیل متخصص کمک بگیرید.

به گزارش برنا، همانطور که مردم در برابر دولت مسئولیت‌هایی از جمله شرکت در انتخابات دارند دولت نیز بدون شک مسئولیت‌های مهم‌تری در قبل مردم دارد. اما مسئولیت دولت در برابر مردم به چه موضوعاتی خلاصه می‌شود؟ بهتر است برای پاسخ دادن به این سوال نگاهی به اتفاقی که در چند روز اخیر افتاد کنیم. احتمالا می‌دانید که در چند روز گذشته یک حمله سایبری به سیستم سوخت کشور انجام شد این حمله باعث شد تا اختلال در سیستم توزیع بنزین برای چند روز ایجاد شود.

مقالات بیشتر:بهترین وکیل ارومیه

همانطور که می‌دانید اولین و مهم‌ترین فلسفه شکل‌گیری دولت، پاسخ دادن به نیازهایی از جمله رفاه، امنیت، آزادی و ... است پس دولت باید در این راستا نسبت به مطالبه مردم پاسخگو باشد. با بروز مشکل در سیستم بنزین کشور اتفاقات مختلفی ایجاد شد حتی این موضوع باعث شدن فعالیت برخی از سیستم‌های اورژانس دچار مشکل شود. اما برای دریافت مطالبه خسارت چه کاری می‌توان انجام داد؟ آیا دولت موظف به پرداخت خسارت است؟ موسسه حقوقی وکیل تلفنی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی در خصوص مطالبه خسارت از دولت می‌تواند به شما کمک کند.

یکی از سوالاتی که بعد از ایجاد اختلال در سیستم توزیع بنزین در ذهن مردم شکل گرفت دریافت مطالبه خسارت از دولت بود. همانطور که گفتیم مسئولیت دولت در برابر مردم ایجاد یک زندگی آرام در امنیت و رفاه است و این مسئله نیز توانست آرامش و حتی امنیت مردم را در کل کشور دچار مشکل کند به همین دلیل است که بعد از حمله سایبری به سیستم سوخت کشور بسیاری از افراد درباره نحوه دریافت این مطالبه کنجکاو شدند. احتمالا می‌دانید که به تنهایی نمی‌توانید اقدام به شکایت کنید چرا که پرونده‌های حقوقی که شاکی از دولت شکایت دارد با پرونده‌های حقوقی دیگر تفاوت‌های بسیاری دارد.

برای اینکه بتوان در این مسئله به خوبی عمل کرد در قدم اول به یک وکیل مطالبه خسارت نیاز داریم. دانش و اطلاعات وکیل مهم‌ترین مسئله‌ای است که به شما در این حوزه کمک می‌کند. مرجع صالح رسیدگی به این نوع از پرونده‌ها نیز کاملا متفاوت است به همین دلیل بهتر است بدون دانش قبلی هیچ اقدامی نکنید. برای دریافت مشاوره حقوقی در خصوص مطالبه خسارت از دولت بهترین کار کمک گرفتن از یک موسسه حقوقی است. مجموعه وکیل تلفنی با ارائه خدمات مختلفی از جمله مشاوره حقوقی آنلاین به شما این امکان را می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان با وکیل در ارتباط باشید.

وکیل متخصص در حوزه مطالبه خسارت از نهادهای دولتی

همانطور که گفتیم شکایت کردن از یک نهاد دولتی و مسئولیت دولت و درخواست دریافت مطالبه خسارت تفاوت‌های بسیاری با شکایت کردن از یک شخص حقیقی دارد به همین دلیل حتما به کمک یک وکیل متخصص در این زمینه نیاز دارید. وکیل مطالبه خسارت اطلاعات و دانش حقوقی بالایی دارد در نتیجه از بهترین شیوه‌ها برای دریافت مطالبه دیه و استفاده می‌کند. در زمینه اختلال در سیستم بنزین نیز که در چند روز اخیر اتفاق افتاد هر شخص به تنهایی نمی‌تواند اقدام به شکایت از دولت کند بلکه این وکیل است که باید به عنوان یک شخص حقوقی وارد شود. برای مثال در زمان بروز این حمله سایبری برخی از تاکسی‌های اینترنتی هزینه سفرهای خود را افزایش دادند دولت با پیگیری این مسئله توانست پول اضافه‌ای که این شرکت‌ها از مسافران گرفته بود را پس بگیرید. این مورد تنها یکی از کارهایی است که دولت در زمان بروز این اتفاق برای مطالبه خسارت کرده است. پیدا کردن یک وکیل متخصص در این زمینه شاید کار دشواری باشد اما پیشنهاد ما به شما انتخاب مجموعه حقوقی وکیل تلفنی است این مجموعه به شما برای شکایت از نهادهای دولتی و دریافت خسارت کمک می‌کند.

تعیین مقصر در وقایع ناشی از اختلال در سیستم توزیع بنزین

همانطور که اشاره شد اتفاقی که در چند روز گذشته رخ داد یک حمله سایبری به سیستم سوخت کشور بود در نتیجه در وهله اول مقصر تمامی اتفاقاتی که در این بازه زمانی رخ داد بدون شک عاملان این مسئله هستند اما چگونه می‌توان این مقصر را تعیین کرد؟ شاید تصور کنید که دولت نیز در این اتفاق نقشی داشته است چرا که نتوانسته امنیت سیستم‌های سوخت رسانی را تامین کند برای اینکه بتوان مقصر را تشخیص داد تا بتوان اقدام به به مطالبه خسارت کرد قبل از هر چیزی باید از نهاد دولتی که موجب بروز این اتفاق شده است شکایت کرد. مسئولیت دولت در برابر مردم مهم‌ترین چیزی است که باید یک دولت در حفظ آن بکوشد. با بروز اختلال در سیستم توزیع بنزین مشکلات بسیاری در سطح کشور ایجاد شد که ترافیک از کوچک‌ترین آن‌ها بود. برای اینکه بتوانید از دولت خسارت خود را مطالبه کنید در قدم اول باید با یک وکیل متخصص در ارتباط باشید تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان اقدام به شکایت از نهاد مربوطه کنید.

یکی دیگر از مشکلاتی که با اختلال در سیستم توزیع بنزین رخ داد فوت بسیاری از بیماران بود اما آیا امکان مطالبه دیه به دلیل بروز این مشکل وجود دارد؟ آیا این مسئله جز مسئولیت دولت محسوب می‌شود؟ برای اینکه بتوانید پاسخ این سوال را پیدا کنید در مرحله اول باید از یک وکیل متخصص کمک بگیرید  چرا که وکیل در این زمینه اطلاعات و دانش بیشتری دارد در نتیجه می‌تواند در این حوزه و رسیدگی به شکایت‌ها درباره مسئولیت دولت به شما کمک کند. موسسه حقوقی وکیل تلفنی با در اختیار داشتن بهترین وکلای حقوقی می‌تواند در زمینه مطالبه دیه به دلیل اتفاقات ناشی از اختلال در سیستم بنزین با ارائه خدمات مشاوره حقوقی 24 ساعته به شما کمک کند.

مقالات دیگر:قالیشویی سعادت آباد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۰:۴۹ توسط:modafehagh موضوع: نظرات (0)

۱۲ درصد از جمعیت بزرگسال کشور به دیابت مبتلا هستند

رییس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه حدود ۱۲ درصد از جمعیت بزرگسال کشورمان به دیابت مبتلا هستند، گفت: بعد از انجام واکسیناسیون، تعداد دیابتی‌هایی که در بیمارستان بستری شوند، کمتر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ اسدالله رجب ، با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۲ درصد از جمعیت بزرگسال کشورمان به دیابت مبتلا هستند، گفت: شیب ابتلا به دیابت نه‌تنها در ایران، بلکه در تمام کشورهای جهان رو به افزایش است. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۹ از هر ۱۱ نفر بزرگسال یک نفر به دیابت مبتلا بوده است، اما اکنون از هر ۱۰ نفر، یک نفر دیابتی است و پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۴۵ از هر هشت نفر یک نفر به دیابت مبتلا باشد. بنابراین شیب تند ابتلا به دیابت را در سراسر جهان شاهدیم.

وی افزود: طبیعتا در کشور ما و به خصوص در منطقه خاورمیانه این شیب مقداری تندتر است. دلیل عمده آن هم این است که بالاخره کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی در حوزه مباحث بهداشتی و پیشگیری مقداری بیشتر هزینه کرده و کار می‌کنند. بر این اساس به خصوص در اروپا شیب ابتلا به دیابت بسیار پایین‌تر است و پایین‌ترین نرخ رشد را در کشورهای اروپایی می‌بینیم. در عین حال افزایش شهرنشینی و تغییر سبک زندگی نیز در این زمینه موثر است.

وجود ۸ میلیون دیابتی در ایران

رجب با بیان اینکه آماری که از میزان ابتلا به دیابت در کشورمان و دنیا داده می‌شود، برآورد است، گفت: اکنون گفته می‌شود که بیش از ۶.۷ درصد از مرگ‌ومیرهای بزرگسالان در سراسر جهان در ارتباط با دیابت و عوارض ناشی از آن است. تقریبا بیش از ۵۰ درصد دیابتی‌ها در کشور شناسایی شده‌اند و به این ترتیب تقریبا بیش از ۵ میلیون نفر در کشورمان شناسایی شده‌اند. بر این اساس بیش از ۵ میلیون نفر دیابتی شناسایی شده در کشور داریم، اما به طور کلی برآورد می‌شود که تعداد مبتلایان به دیابت‌مان در کشور بیش از ۸ میلیون نفر است.

مقالات بیشتر:وکیل در ارومیه

واکسیناسیون علیه کرونا و کاهش بستری‌های کرونایی در میان دیابتی‌ها

رییس انجمن دیابت با بیان اینکه میزان مرگ و میر دیابتی‌ها در کشور ما هم بالاست، اظهار کرد: طبیعتا پاندمی کووید ۱۹ بر روی تمام مردم جهان اثر منفی گذاشته که در مبتلایان به دیابت هم به همین صورت بود. در آغاز پاندمی بیشتر دیابتی‌هایی را درگیر کرد که قند خون‌های بد کنترل داشتند و متاسفانه در کشور ما اکثر دیابتی‌ها کنترل خوبی انجام نمی‌دهند. در آمارهایی هم که در بیمارستان‌ها دریافت می‌کردیم، حدود ۲۲ درصد از کسانیکه در بیمارستان‌ها بستری می‌شدند و فوت می‌کردند، دیابتی‌ها بودند. به خصوص دیابتی‌های نوع دو که یکسری بیماری‌های زمینه‌ای هم داشتند. مثلا دیابت داشتند، چاق هم بودند، فشار خون هم داشتند و ... البته بعد از انجام واکسیناسیون، میزان بستری دیابتی‌ها در بیمارستان کمتر شد. اما دیابتی‌هایی با کووید دچار مرگ و میر می‌شدند که بد کنترل بودند. به میزان نادر شاهد بودیم که مبتلایان به دیابتی که قند خون‌شان را به خوبی کنترل کردند، با ابتلا به کووید دچار فوت شوند.

چرا بیماری ۸۰ درصد دیابتی‌ها در کشور کنترل مطلوبی ندارد؟

رجب ادامه داد: اکنون شعار اصلی فدراسیون بین‌المللی دیابت برای امسال و سال‌های آتی "دسترسی مراقبت‌های دیابتی برای همه است". زیرا بسیاری از دیابتی‌های جهان هستند که هنوز دسترسی خوبی به آموزش‌های مرتبط با دیابت و انسولین ندارند. در جهان از هر دو نفر دیابتی یک نفر به آموزش‌های مرتبط با دیابت دسترسی دارد. در ایران هم متاسفانه به بحث آموزش‌های مرتبط با دیابت توجه نمی‌شود. دیابتی‌ها همواره می‌پرسند که چه چیزی بخورم و چه چیزی نخورم و اصلا از مباحث آموزشی مرتبط با این بیماری صحبت نمی‌شود. علت اینکه بیش از ۸۰ درصد از دیابتی‌هایمان از کنترل مطلوب برخوردار نیستند، این است که به خوبی در زمینه پیشگیری آموزش نمی‌بینند. باید پیشگیری کنیم که اولا به دیابت مبتلا نشویم و اگر شدیم باید پیشگیری کنیم تا دچار عوارض آن نشویم. در کشورمان به موضوع پیشگیری اهمیتی داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: تقریبا می‌توانیم دیابت بیش از ۸۰ درصد دیابتی‌های نوع دو را با پیشگیری و آموزش کنترل کنیم تا هزینه‌ای روی دست اقتصاد مملکت نگذارند. کار باید پیشگیری باشد، نه فقط شعار. در عین حال سیاستمداران بهداشتی و درمانی کشور باید بودجه لازم را برای آن ارائه دهند و آموزش پزشکی هم بر این اساس تغییر کند. در این صورت می‌توان تعداد مبتلایان به دیابت را کاهش داد. در غیر این صورت هرچقدر منابع داشته باشید باید خرج دیابتی‌ها کنید.

دسترسی مناسب دیابتی‌ها به دارو

رجب درباره وضعیت دسترسی به دارو و تجهیزات مرتبط با بیماران دیابت مانند انسولین قلمی، گفت: خوشبختانه اکنون برای مبتلایان به دیابت مشکل دارو نداریم. دارو هم داریم، اما نکته مهم باز هم آموزش است؛ چراکه بیمار باید بداند که چگونه از دارو استفاده کند. زیرا مدیر درمان و درمان‌کننده اصلی در دیابت خود بیمار است و باید به او آموزش درست ارائه داد. اکنون ۸۰ درصد بیماران دیابتی دارو می‌گیرند، اما نتیجه نمی‌گیریم. زیرا آموزش وجود ندارد. اکنون داروهای دیابت در کشور تحت پوشش بیمه است و بخشی از آن‌ها وارداتی‌ هستند، اما اکثرشان به صورت تولید داخلی وجود دارند. در زمینه داروهای وارداتی طبیعتا ممکن است دچار مشکلاتی شویم، اما باید برنامه‌ریزی کنیم که چگونه با امکاناتی که داریم دارو و درمان دیابتی‌ها را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به مشکلات اجتماعی دیابتی‌ها، گفت: برخی مبتلایان به دیابت که به سر کار می‌روند از ترس اینکه اخراجشان نکنند، نمی‌توانند قند خود را در محل کار کنترل کنند. مشکلات اجتماعی این بیماران بیش از مشکلات درمانی‌شان است.

انواع دیابت

رجب درباره تفاوت دیابت نوع یک و نوع دو، گفت: طبق طبقه‌بندی سازمان بهداشت جهانی و فدراسیون بین‌المللی دیابت، چهار دسته است که شامل دیابت نوع یک، نوع دو، دیابت بارداری و دیابت همراه با بیماری‌های دیگر است. شایع‌ترین نوع آن دیابت نوع یک و دو است. دیابت نوع یک بیشتر کودکان، نوجوانان و افراد زیر ۳۰ سال را مبتلا می‌کند. در این نوع دیابت سیستم دفاعی بدن به دلایلی به سلول‌های تولید انسولین حمله می‌کند. دیابتی نوع یک وقتی به این نوع دیابت مبتلا می‌شود باید انسولین درمانی شود و این نوع دیابت قابل پیشگیری هم نیست. حدود ۵ تا ۱۰ درصد از دیابتی‌ها به دیابت نوع یک مبتلا می‌شوند.

وی ادامه داد: حال دیابت نوع دو که شایع‌ترین نوع دیابت بوده و ۹۰ درصد دیابتی‌ها را تشکیل می‌دهند، عمدتا افراد بالای ۳۰ سال هستند. علت اصلی دیابت نوع دو تغییر در شیوه زندگی مانند بی تحرکی، تغذیه ناسالم، افزایش وزن و... است. به همین دلیل می‌گوییم افرادی که چاق هستند، ممکن است بیش از ۸۰ درصد در طول زندگی‌شان به دیابت مبتلا شوند. درمان این دیابت تغییر در شیوه زندگی، مدیریت استرس و در نهایت استفاده از داروهای خوراکی است و یک‌سوم تا یک‌چهارم از این افراد هم نیازمند تزریق انسولین می‌شوند. این افراد کسانی هستند که دیابت‌شان دیر تشخیص داده می‌شود. یکی از علائم دیابت، بی‌علامتی آن است. یعنی فرد سال‌ها به دیابت مبتلا بوده، اما شناسایی نشده است.

 

رجب گفت: اگر یک بیمار مبتلا به دیابت بیش از ۴ سال قندش بالای حد نرمال باشد، طبیعتا باید منتظر عوارض بیماری در او باشیم. درصد بسیار ناچیزی است که امکان دارد قند بالا داشته و دچار عارضه نشوند، اما اکثر دیابتی‌ها با قند بالای کنترل نشده، دچار عوارض دیابتی می‌شوند. بیشترین عارضه‌ای که ایجاد می‌شود ابتدا عوارض چشمی است. بعد از آن بیماری‌های قلبی و عروقی و احتمال ایجاد زخم پای دیابتی و ... هم وجود دارد.

مقالات دیگر:سالن زیبایی رودکی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۶:۰۳ توسط:modafehagh موضوع: نظرات (0)

یو پی اس

یو پی اس

شرکت بهین تجهیز ماهور (بهین یو پی اس) به شماره ثبت ۵۸۲۷۴۴ با بیش از 10 سال سابقه و فعالیت در زمینه های مختلف برق و الکتریک به همراه پرسنلی مجرب و کارآزموده توانسته در خدمت رسانی و جلب رضایت مشتریان محترم توفیق حاصل نماید.

عمده فعالیت های این شرکت در ارائه ی  انواع یو پی اس (UPS) ، باتری (با برندهای مختلف)، امور پسیو و تابلو برق  به بخش های مختلف صنعتی  و خدماتی و  مشاوره فنی رایگان میباشد.

دستاوردهای این شرکت همانا مشتریانی هستند که رضایت کامل را از خدمات ما داشته اند و این را بزرگترین دستاورد خود میدانیم و همه همت خود را در جهت رضایت و جلب نظر مشتریان متعددی از جمله بانک ها - صنایع پتروشیمی - بیمارستان ها و گروه های خودرو سازی و نیز سایر ادارات دولتی و فعالان در بخش خصوصی بکار گرفته ایم و خوشبختانه دراین راستا توفیقات خوبی حاصل گردیده است

ضمنا این شرکت در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش  از امکان و توانایی سرویس و تعمیرات کاملا برخوردار ، با قرار دادن تلفن OnCall در هر زمان پاسخگوی مشتریان گرامی میباشد.

جهت تماس با شرکت بهین تجهیز ماهور (بهین یو پی اس ) از سایت دیدن فرمایید و برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

برای تماس با ما میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اینستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 

یو پی اس چیست و چند نوع دارد؟ - What is UPS

یو پی اس چیست؟ / Uninterruptible Power Supply یا به عبارت مختصر یو پی اس (UPS) ، به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است. UPS یک منبع تغذیه الکترونیکی است که کارعمده آن ، تامین توان مورد نیاز بار مصرفی بدون وقفه می باشد.به عبارت دیگر UPS به عنوان منبع توان بدون وقفه با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری ، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامین می نماید. سیستم یو پی اس بین برق شهری و دستگاه مصرف کننده قرار میگیرد که اضافه بر تنظیم برق شبکه و تثبیت آن مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده می شود .

 یو پی ااس

 

یو پی اس ها چند نوع اند:

دسته بندی یو پی اس ها غالباً در سه قسمت انجام می شود.

یو پی اس آفلاین (OFF LINE)

این دسته از UPS ها هنگام قطع برق و به عنوان منابع جایگزین فعال می شوند.

 

یو پی اس آنلاین (ON LINE)

در شرایط طبیعی، تأمین خروجی در این نوع UPS ها پس از تصحیح ورودی یعنی پاک سازی ورودی از نویز و احیاناً سطح ولتاژ ورودیانجام می پذیرد. تنها در مواقعی همچون بروز نقص فنی ،OVER LOAD یا افزایش خارج از رنج دما، یو پی اس به مد BYPASS می رود.

 

 

یو پی اس لاین اینتراکتیو (LINE INTERACTIVE)

در شرایط عادی این UPS ها ورودی از طریق BYPASS به ترانسفورماتور منتقل می شود در این هنگام TRANSFORMATOR به عنوان شارژر عمل کرده و در نهایت از همین طریق خروجی AC تأمین می شود .

رنج و توان دستگاه ها

UPS  ها دارای توان های مختلفی می باشند که نسبت به میزان توان بار مصرفی , محاسبه و طراحی می گردد که معمولا توان این دستگاه با واحد ولت آمپر (VA) نشان داده می شود. که شکل های متداول بازار به این صورت 600VA، 1KVA، 1.5KVA، 2KVA، 6KVA، 10KVA، 15KVA، 20KVA می باشد .

 

 

انواع یو پی اس UPS
مولد برق بدون وقفه (UPS) به صورتهای تک فاز و سه فاز با برند های معتبر اروپایی ، آمریکایی و آسیایی را دارا می باشد.

باتری یو پی اس
باتری یو پی اس نیکل-کادمیوم از برندهای معتبر باتری یو پی اس می باشد. (انواع باتری اروپایی، کره ای، ژاپنی، چینی، تایوانی، ویتنام، ایرانی)

استابلایزر
به دلایل مختلف، ولتاژ توزیع انرژی ثابت باقی نمی‌ماند و نوسانات قابل‌توجهی را در مقدار اسمی نشان می‌دهد

اصول کار یک UPS
اصول کار یک UPS در ساده ترین ساختار خود به این شکل  است که بار در حالت معمول از ورودی AC تغذیه می کند و همزمان با یکسوسازی ورودی AC توسط شارژر و تبدیل آن به جریان DC باتری را شارژ می کند. بلافاصله در صورت اینکه ورودی AC قطع  شودو یا نا مناسب تشخیص داده شود، INVENTER  با تبدیل ولتاژ DC باتری به برق AC ولتاژ بار را بدون وقفه در کار تامین می کند. در حال حاضر طبق استاندارد UPS ها دارای تکنولوژی  همچون Passive Standby،Line Interactive، Double Conversion  می باشند.
 
استابلایزر یا تثبیت کننده ی ولتاژ چیست؟

تثبیت کننده ولتاژ یا استابلایزر دستگاهی الکترونیکی همانگونه که از اسمش معلوم است تضمین کننده یک جریان بدون نوسان است که این موضوع و استفاده از ترانس استابلایزر باعث می شود تا وسیله برقی بواسطه نواسانات جریان الکترونیکی آسیبی نبیند.

کاربردهای استابلایزر ولتاژ به نیاز هر خانه‌ای بدل شده است. هم‌اکنون انواع متفاوتی از استابلایرهای ولتاژ برای کاربردها و با کارایی‌های متفاوت موجود است. پیشرفت‌های اخیر تکنولوژی مانند چیپ‌های میکروپروسسور و تجهیزات الکترونیک قدرت سبب شده تا نگاه ما به ولتاژ استابلایزر تغییر کند. اکنون این دستگاه‌ها تمام اتوماتیک، هوشمند و به همراه بسیاری کارایی دیگر هستند. همچنین واکنش فوق‌العاده سریعی به نوسانات ولتاژ نشان می‌دهند و به کاربر خود این قابلیت را می‌دهند تا ولتاژ مورد نیاز خود را از راه دور تنظیم کنند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به خاطر نوسانات برق شهری دستگاه های برقی شما آسیب دیده و یا سوخته باشد.

و اگر تا به حال هیچ کدام از لوازم برقی شما نسوخته است ، انسان خوش شانسی بوده اید.

 

استابلایزر ولتاژ چیست؟ چرا به آن نیاز داریم؟
استابلایزر ولتاژ یک دستگاه الکتریکی است که صرف نظر از هر تغییر یا نوسانی در ورودی یک ولتاژ ثابت را در پایانه‌های خروجی خود به بار می‌رساند.

هدف اصلی استابلایزر ولتاژ حفاظت از تجهیزات الکتریکی یا الکترونیکی مانند تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون و... در مقابل خسارت احتمالی از نوسانات ولتاژ می‌باشد.

خدمات پس از فروش
خدمات پشتیبانی 24 ساعته شرکت بهین تجهیز ماهور

 
 
مشاوره رایگان
شما در هر زمان از شبانه روز که نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید

 
 
تامین انواع یو پی اس
ارائه دهنده انواع یو پی اس ، برق اضطراری، باتری، استابلایزر و….

 
 
خدمات یو پی اس
امکان ارائه خدمات به کلیه یو پی اس های موجود از انواع برند را دارد.

 
 
محصولات برق اضطراری
دارای سبد کامل محصولات برق اضطراری( یوپی اس و … )می باشد.

 
جهت تماس با شرکت بهین تجهیز ماهور (بهین یو پی اس ) از سایت دیدن فرمایید و برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

برای تماس با ما میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اینستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 


برچسب: یو پی اس، خرید یو پی اس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۰:۲۵ توسط:modafehagh موضوع: نظرات (0)

یو پی اس

بهین یو پی اس
 

شرکت بهین تجهیز ماهور (بهین یو پی اس) به شماره ثبت ۵۸۲۷۴۴ با بیش از 10 سال سابقه و فعالیت در زمینه های مختلف برق و الکتریک به همراه پرسنلی مجرب و کارآزموده توانسته در خدمت رسانی و جلب رضایت مشتریان محترم توفیق حاصل نماید.

عمده فعالیت های این شرکت در ارائه ی  انواع یو پی اس (UPS) ، باتری (با برندهای مختلف)، امور پسیو و تابلو برق  به بخش های مختلف صنعتی  و خدماتی و  مشاوره فنی رایگان میباشد.

دستاوردهای این شرکت همانا مشتریانی هستند که رضایت کامل را از خدمات ما داشته اند و این را بزرگترین دستاورد خود میدانیم و همه همت خود را در جهت رضایت و جلب نظر مشتریان متعددی از جمله بانک ها - صنایع پتروشیمی - بیمارستان ها و گروه های خودرو سازی و نیز سایر ادارات دولتی و فعالان در بخش خصوصی بکار گرفته ایم و خوشبختانه دراین راستا توفیقات خوبی حاصل گردیده است

ضمنا این شرکت در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش  از امکان و توانایی سرویس و تعمیرات کاملا برخوردار ، با قرار دادن تلفن OnCall در هر زمان پاسخگوی مشتریان گرامی میباشد.

جهت تماس با شرکت بهین تجهیز ماهور (بهین یو پی اس ) از سایت دیدن فرمایید و برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

برای تماس با ما میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اینستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 

یو پی اس چیست و چند نوع دارد؟ - What is UPS

یو پی اس چیست؟ / Uninterruptible Power Supply یا به عبارت مختصر یو پی اس (UPS) ، به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است. UPS یک منبع تغذیه الکترونیکی است که کارعمده آن ، تامین توان مورد نیاز بار مصرفی بدون وقفه می باشد.به عبارت دیگر UPS به عنوان منبع توان بدون وقفه با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری ، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامین می نماید. سیستم یو پی اس بین برق شهری و دستگاه مصرف کننده قرار میگیرد که اضافه بر تنظیم برق شبکه و تثبیت آن مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده می شود .

 یو پی ااس

 

یو پی اس ها چند نوع اند:

دسته بندی یو پی اس ها غالباً در سه قسمت انجام می شود.

یو پی اس آفلاین (OFF LINE)

این دسته از UPS ها هنگام قطع برق و به عنوان منابع جایگزین فعال می شوند.

 

یو پی اس آنلاین (ON LINE)

در شرایط طبیعی، تأمین خروجی در این نوع UPS ها پس از تصحیح ورودی یعنی پاک سازی ورودی از نویز و احیاناً سطح ولتاژ ورودیانجام می پذیرد. تنها در مواقعی همچون بروز نقص فنی ،OVER LOAD یا افزایش خارج از رنج دما، یو پی اس به مد BYPASS می رود.

 

 

یو پی اس لاین اینتراکتیو (LINE INTERACTIVE)

در شرایط عادی این UPS ها ورودی از طریق BYPASS به ترانسفورماتور منتقل می شود در این هنگام TRANSFORMATOR به عنوان شارژر عمل کرده و در نهایت از همین طریق خروجی AC تأمین می شود .

رنج و توان دستگاه ها

UPS  ها دارای توان های مختلفی می باشند که نسبت به میزان توان بار مصرفی , محاسبه و طراحی می گردد که معمولا توان این دستگاه با واحد ولت آمپر (VA) نشان داده می شود. که شکل های متداول بازار به این صورت 600VA، 1KVA، 1.5KVA، 2KVA، 6KVA، 10KVA، 15KVA، 20KVA می باشد .

 

 

انواع یو پی اس UPS
مولد برق بدون وقفه (UPS) به صورتهای تک فاز و سه فاز با برند های معتبر اروپایی ، آمریکایی و آسیایی را دارا می باشد.

باتری یو پی اس
باتری یو پی اس نیکل-کادمیوم از برندهای معتبر باتری یو پی اس می باشد. (انواع باتری اروپایی، کره ای، ژاپنی، چینی، تایوانی، ویتنام، ایرانی)

استابلایزر
به دلایل مختلف، ولتاژ توزیع انرژی ثابت باقی نمی‌ماند و نوسانات قابل‌توجهی را در مقدار اسمی نشان می‌دهد

اصول کار یک UPS
اصول کار یک UPS در ساده ترین ساختار خود به این شکل  است که بار در حالت معمول از ورودی AC تغذیه می کند و همزمان با یکسوسازی ورودی AC توسط شارژر و تبدیل آن به جریان DC باتری را شارژ می کند. بلافاصله در صورت اینکه ورودی AC قطع  شودو یا نا مناسب تشخیص داده شود، INVENTER  با تبدیل ولتاژ DC باتری به برق AC ولتاژ بار را بدون وقفه در کار تامین می کند. در حال حاضر طبق استاندارد UPS ها دارای تکنولوژی  همچون Passive Standby،Line Interactive، Double Conversion  می باشند.
 
استابلایزر یا تثبیت کننده ی ولتاژ چیست؟

تثبیت کننده ولتاژ یا استابلایزر دستگاهی الکترونیکی همانگونه که از اسمش معلوم است تضمین کننده یک جریان بدون نوسان است که این موضوع و استفاده از ترانس استابلایزر باعث می شود تا وسیله برقی بواسطه نواسانات جریان الکترونیکی آسیبی نبیند.

کاربردهای استابلایزر ولتاژ به نیاز هر خانه‌ای بدل شده است. هم‌اکنون انواع متفاوتی از استابلایرهای ولتاژ برای کاربردها و با کارایی‌های متفاوت موجود است. پیشرفت‌های اخیر تکنولوژی مانند چیپ‌های میکروپروسسور و تجهیزات الکترونیک قدرت سبب شده تا نگاه ما به ولتاژ استابلایزر تغییر کند. اکنون این دستگاه‌ها تمام اتوماتیک، هوشمند و به همراه بسیاری کارایی دیگر هستند. همچنین واکنش فوق‌العاده سریعی به نوسانات ولتاژ نشان می‌دهند و به کاربر خود این قابلیت را می‌دهند تا ولتاژ مورد نیاز خود را از راه دور تنظیم کنند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به خاطر نوسانات برق شهری دستگاه های برقی شما آسیب دیده و یا سوخته باشد.

و اگر تا به حال هیچ کدام از لوازم برقی شما نسوخته است ، انسان خوش شانسی بوده اید.

 

استابلایزر ولتاژ چیست؟ چرا به آن نیاز داریم؟
استابلایزر ولتاژ یک دستگاه الکتریکی است که صرف نظر از هر تغییر یا نوسانی در ورودی یک ولتاژ ثابت را در پایانه‌های خروجی خود به بار می‌رساند.

هدف اصلی استابلایزر ولتاژ حفاظت از تجهیزات الکتریکی یا الکترونیکی مانند تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون و... در مقابل خسارت احتمالی از نوسانات ولتاژ می‌باشد.

خدمات پس از فروش
خدمات پشتیبانی 24 ساعته شرکت بهین تجهیز ماهور

 
 
مشاوره رایگان
شما در هر زمان از شبانه روز که نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید

 
 
تامین انواع یو پی اس
ارائه دهنده انواع یو پی اس ، برق اضطراری، باتری، استابلایزر و….

 
 
خدمات یو پی اس
امکان ارائه خدمات به کلیه یو پی اس های موجود از انواع برند را دارد.

 
 
محصولات برق اضطراری
دارای سبد کامل محصولات برق اضطراری( یوپی اس و … )می باشد.

 
جهت تماس با شرکت بهین تجهیز ماهور (بهین یو پی اس ) از سایت دیدن فرمایید و برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

برای تماس با ما میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اینستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 


برچسب: یو پی اس، خرید یو پی اس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۰:۲۱ توسط:modafehagh موضوع: نظرات (0)

کشف جسد یک مرد با لباس خانگی در بزرگراه امام علی تهران / راز قتل چه بود؟

تحقیقات مأموران پلیس برای شناسایی عامل مرگ مرد جوان ادامه داشت تا اینکه پس از گذشت دوماه از حادثه، وکیل خانواده وی به دادسرای امور جنایی آمد و از همسر مرد جوان به اتهام قتل شکایت کرد.

کشف جسد یک مرد با لباس خانگی در بزرگراه امام علی تهران / راز قتل چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، تحقیقات پلیس پایتخت درباره مرگ مشکوک مرد میوه‌فروش با تحقیق از همسرش وارد مرحله تازه می‌شود.

یکی از روزهای شهریور ماه امسال بود که به مأموران پلیس تهران خبر رسید، پیکر زخمی و نیمه جان مرد جوانی از بزرگراه امام‌علی (ع) برای درمان به یکی از بیمارستان های جنوب تهران منتقل شده‌است. بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد پیکر این مرد را راننده عبوری پیدا کرده و بعد با اورژانس تماس گرفته‌است.

راننده عبوری گفت: در حال رانندگی بودم که چشمم به جسم مشکوکی در حاشیه بزرگراه افتاد و کنجکاو شدم و خودروام را متوقف کردم. وقتی نزدیک شدم دیدم مردی با لباس خانگی زخمی و نیمه‌جان روی زمین افتاده‌است که احتمال دادم با خودرویی تصادف کرده و راننده آن هم از محل گریخته‌است. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم.

مقالات بیشتر:وکیل پایه یک دادگستری در ارومیه

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت تیم پزشکی اعلام کردند مرد جوان بر اثر شدت جراحات که ناشی از اصابت جسم سخت به بدنش بود، روی تخت بیمارستان فوت کرده است.

بدین ترتیب تحقیقات مأموران پلیس برای شناسایی عامل مرگ مرد جوان ادامه داشت تا اینکه پس از گذشت دوماه از حادثه، وکیل خانواده وی به دادسرای امور جنایی آمد و از همسر مرد جوان به اتهام قتل شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرا گفت: پیمان در میدان تره‌بار کار می‌کرد و وضع مالی‌اش هم خوب بود. خانواده وی مرا به عنوان وکیل انتخاب کردند و از من خواستند از همسرش به اتهام قتل پسرشان شکایت کنم. به گفته اولیای‌دم پیمان از مدتی قبل با همسرش اختلاف پیدا کرده‌بود و همیشه با هم مشاجره لفظی داشتند. اختلافات آن‌ها آنقدر زیاد شده بود که حتی تصمیم به جدایی هم گرفته‌بودند.

زمانی که پیکر نیمه‌جان پیمان در بزرگراه پیدا شده با لباس خانگی بوده در صورتی که چطور ممکن است پیمان با لباس خانگی به آن بزرگراه که در مسیر خانه‌اش هم نیست برود و در آنجا تصادف کند. ما احتمال می‌دهیم که او در مکان دیگری بر اثر ضرب و جرح به شدت زخمی شده و عامل یا عاملان قتل هم پیکر نیمه جانش را به بزرگراه منتقل و در آنجا رها می‌کنند تا با صحنه‌سازی مأموران پلیس را فریب دهند و اینگونه جلوه دهند که او در تصادف با خودرو کشته شده‌است. از طرفی هم این احتمال هم وجود دارد که عامل یا عاملان قتل با تصادف عمدی او را به قتل رسانده باشند.

وکیل اولیای دم درباره علت شکایت از همسر وی به اتهام قتل گفت: براساس گفته‌های اولیای دم همسر پیمان پس از حادثه به خارج از کشور فرار می‌کند، چون فکر می‌کند که از سوی مأموران پلیس بازداشت می‌شود تا اینکه چند روز قبل وقتی می‌بیند هیچ خبری نشده و آب از آسیاب افتاده‌است، دوباره به ایران بر می‌گردد. الان از او به اتهام قتل شوهرش شکایت دارم.

 

با طرح این شکایت قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران به تیمی از کارآگاهان جنایی دستور داد تحقیقات فنی خود را درباره این حادثه آغاز کنند تا زوایای پنهان مرگ مرد جوان بر ملا شود.

مقالات دیگر:خانه سالمندان غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۳:۱۶ توسط:modafehagh موضوع: نظرات (0)

رای پرونده ویلموتس باز هم به تعویق افتاد

وکیل فدراسیون فوتبال از تمدید مهلت دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برای صدور حکم مارک ویلموتس خبر داد.

رای پرونده ویلموتس باز هم به تعویق افتاد

به گزارش بولتن نیوز، روزبه وثوق احمدی، وکیل فدراسیون فوتبال گفت: دادگاه حکمیت ورزش امروز (جمعه) در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که مهلت صدور حکم پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، تا ۵ آذر (۲۶ نوامبر) تمدید شده است.

مقالات بیشتر:بهترین وکیل ملکی ارومیه

پیش‌تر اعلام شده بود که صدور حکم پرونده ویلموتس، اول ماه سپتامبر خواهد بود اما به درخواست دادگاه حکمیت ورزش تا پایان ماه سپتامبر (۷ آبان) تمدید شد.

مقالات دیگر:باغ تالار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۷:۳۹ توسط:modafehagh موضوع: نظرات (0)

متهم شدن یکی از اطرافیان وکیل ترامپ به نقض قانون انتخابات آمریکا

یک تاجر اوکراینی که گفته می‌شود در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با رودی جولیانی همکاری داشته، متهم به نقض قوانین مالی مربوط به کمک به کارزار انتخاباتی ترامپ شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، لو پارناس که یک تاجر ثروتمند اوکراینی است متهم است با همکاری رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ به مبارزات انتخاباتی رییس جمهور سابق آمریکا کمک مالی کرده است. این کمک مالی قوانین مربوط به کارزارهای انتخاباتی در آمریکا را نقض کرده است.

بر این اساس، دادستان‌ دادگاه فدرال آمریکا می‌گوید پارناس ۴۹ ساله و فرد دیگری به نام آندری کوکوشکین به طور غیرقانونی پول‌های زیادی را برای پیشبرد اهداف انتخاباتی در اختیار برخی چهره‌های جمهوری خواه قرار داده اند.

مقالات بیشتر:وکیل ارومیه

داملیان ویلیامز، یکی از دادستان‌های آمریکایی حاضر در این پرونده گفت: هیئت منصفه دادگاه فدرال به اتفاق آراء معتقدند که لو پارناس و آندری کوکوشکین برای توطئه علیه نظام سیاسی آمریکا تلاش کرده اند.

این محاکمه که از دو هفته پیش آغاز شده است در حال بررسی اتهامات مربوط به کمک‌های مالی برخی رابطان و تاجران خارجی به گروهی از جمهوری خواهان در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

لوپارناس متهم است بیش از ۳۲۵ هزار دلار را در زمان تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ در اختیار رودی جولیانی، وکیل رییس جمهور سابق آمریکا قرار داده است. این موضوع بار دیگر بحث درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را داغ کرده است.

براساس قوانین کارزارهای انتخاباتی در آمریکا، نامزدها می توانند کمک های خارجی و داخلی دریافت کنند اما باید این کمک ها و میزان آن را به مراجع قانونی اعلام کنند. برای مثال، عربستان سعودی یکی از بزرگترین حامیان مالی خارجی حزب جمهوریخواه در انتخابات های آمریکا محسوب می شود. با این حال، در صورت تخلف در اعلام این کمک ها، این موضوع می تواند نقض قانون انتخابات و دخالت کشورهای خارجی در انتخابات محسوب شود.

مقالات دیگر:بهترین وکیل ارومیه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۷:۵۲ توسط:modafehagh موضوع: نظرات (0)

طرحی خطرناک‌تر از طرح صیانت فضای مجازی!

سیامک قاجار قیونلو، وکیل دادگستری در شرق نوشت: در میان هیاهو و هیجان ناشی از طرح صیانت و حمایت، خیلی زیرکانه و با انتخاب واژه‌های قشنگ طرح جدیدی به نام «الزام به انتشار داده و اطلاعات» تقدیم مجلس شده که براساس آن، حکومت مالک اطلاعات همه زندگی و کسب و کار مردم خواهد شد.

به گزارش «شیعه نیوز»، سیامک قاجار قیونلو، وکیل دادگستری در شرق نوشت: در میان هیاهو و هیجان ناشی از طرح صیانت و حمایت، خیلی زیرکانه و با انتخاب واژه‌های قشنگ طرح جدیدی به نام «الزام به انتشار داده و اطلاعات» تقدیم مجلس شده که براساس آن، حکومت مالک اطلاعات همه زندگی و کسب و کار مردم خواهد شد.

این طرح به نظر من حتی خطرناک‌تر از طرح قبلی راجع به اینترنت است. چون طرح قبلی راجع به محدودیت اینترنت بود که همه می‌توانستند در هر سطحی درک درستی از توالی بد و نادرست آن داشته باشند، اما این طرح بخشی پنهان از فضای سنتی و سایبر را نشانه رفته که خیلی‌ها تصوری از پیامدهای به‌شدت پلیسی آن ندارند و بنابراین مقاومتی عمومی علیه آن شکل نخواهد گرفت.

همچنان‌که ندیدم تا الان کسی راجع به آن بنویسد. متنی است آشفته و پر از غلط‌های ساختاری، فکری، حقوقی، ادبی و البته املایی، که هم در کلیات ایرادات اساسی دارد و هم در جزئیات؛ هم در قلمرو شمول غلط است و هم در استثنا‌کردن موارد آن. خلاصه، طرحی است معیوب و بلای جان ما ایرانیان. محض نمونه، تعریف این طرح از داده‌های شخصی و حریم خصوصی جالب است:

مقالات بیشتر:وکیل ارومیه

«2-2- داده‌های شخصی: داده‌هایی که به تنهایی یا به همراه داده‌های دیگر به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم می‌تواند به شناسایی یک شخص (اعم از حقیقی یا حقوقی خصوصی، عمومی یا دولتی) منجر شود».

سرگذشت قانون دسترسی به اطلاعات دولتی سوئد برایم تداعی شد! در 1688 میلادی به‌موجب فرمانی از سوی پادشاه سوئد و بعضی استان‌ها، اسناد دولتی جزء اموال پادشاهی (مثل داده‌های شخصی مد نظر این طرح مجلس!) محسوب و انتشار آنها به‌طور صریح منع شد. هرچند درنهایت و با مبارزه مردم، سرانجام قانون‌ آزادی‌ مطبوعات‌ 1766 تصویب و به قرن‌ها رازپوشی‌ اداری‌، محدودیت‌ در انتشار اطلاعات‌ حکومتی‌ و سانسور خاتمه داده شد‌. کاری که ظاهرا با تصویب قانون انتشار و آزادی دسترسی در سال 1387 در ایران انجام شد و معلوم نیست این بند 2-2- با وجود تعارض آشکار با قانونی که خود مجلس در سال 1387 تصویب کرده، چه وجاهتی دارد؟

یا «2-15- حریم خصوصی اطلاعاتی: قلمرویی از زندگی هر شخص که برابر قانون یا عرف از دسترسی دیگران مصون می‌باشد، مانند تمامیت جسمی، اماکن خصوصی و منازل، ارتباطات خصوصی با دیگران، شنود و دسترسی اطلاعات شخصی فرد از طریق رایانه، تلفن همراه، نامه، خودرو و آن قسمت از مکان‌های اجاره‌شده خصوصی نظیر هتل و کشتی، همچنین آنچه که حسب قانون فعالیت حرفه‌ای خصوصی هر شخص حقیقی و حقوقی محسوب می‌شود؛ ازقبیل اسناد تجاری و اختراعات و اکتشافات»

*«خودرو» جزء حریم خصوصی است! ولی خب دوربین حق دارد داخلش را ببیند و حتی مالک خودرو را مجازات کند.

*«اماکن خصوصی و منازل» حریم خصوصی است البته تا جایی که دولت نخواهد داخل شود. اما اگر ماهیت ارتباطات خصوصی افراد داخل مسکن را نپسندد، دیگر خصوصی نیست و می‌تواند شبانه بدون اطلاع وارد شود، همان صبحگاهان دادگاه تشکیل و همان لحظه حکم شلاق و زندان را اجرا کند (سال‌ها پیش در حمله به جمع دور‌همی دانشجویان قزوین).

*ارتباطات خصوصی» هم تا زمانی حریم خصوصی است که محتوای این ارتباط مورد پسند و موافقت دولت باشد والا فرقی نمی‌کند در دانشگاه، پارک یا مسکن و... جلوی این ارتباط را خواهد گرفت...

*«اسناد تجاری، اختراعات و اکتشافات» حریم خصوصی است! هیچ اختراعی، مادامی‌که قانون وجود دارد، در ماهیت، حریم خصوصی هیچ‌کس نیست. یعنی قانون حق اختراع ما که زمان رضاشاه (1310) تصویب و سال 1386 اصلاح شد را نخوانده‌اند؟ اصلا می‌دانند چنین قانونی وجود دارد؟ نویسنده این طرح اصلا می‌داند حق اختراع چیست؟

نظام حق اختراع حدود هفتصد سال پیش در جمهوری ونیز به وجود آمد و سپس به‌تدریج در همه نظام‌های حقوقی مورد اقبال قرار گرفت تا اطلاعات ملک خصوصی مخترع نباشد و جامعه بتواند از آن اطلاعات برای اختراع یک محصول برتر و بهتر، استفاده کند. یعنی قاعده «جمع اندیشه‌ها»: «هر بنایی که ساخته می‌شود پایه‌ای است برای بنای بعدی» در مقایسه با جوامعی که به‌دلیل فقدان نظام حمایتی / یا نبود حمایت مؤثر، با «تفریق اندیشه‌ها» روبه‌رو هستند؛ جزایری از اختراعات مجزا، تکراری، بدلی و هم‌سطح که «هر بنا، بنایی است برای بناهای مشابه و مثل هم».

شاید اگر در عصر دانشمندان مسلمانی چون شیخ بهاء نظام حقوقی کشور ما برخوردار از قانون حق امتیاز، چون جمهوری ونیز بود، اکنون دنیا صدها سال بود که از انتشار اطلاعات مربوط به نبوغ وی بهره می‌برد... مخترع صد درصد اطلاعات خود را افشا و در اختیار جامعه قرار می‌دهد، در عوض حکومت به مدت حداکثر 20 سال حمایت انحصاری (کیفری و جبران خسارت حقوقی) برای محصول ناشی از این اختراع به عمل می‌آورد...

400 صفحه می‌توان در مورد این طرح نقد نوشت و نشان داد تا چه اندازه طراحان این طرح بهترین مفاهیم زندگی را به نیت بدترین اعمال و سوءاستفاده‌ها به خدمت گرفته‌اند. یک ورود آشکار به اندک باقیمانده بی‌رمق حریم خصوصی زندگی تک‌تک ایرانیان و اجحافی دیگر به مفاهیم، ایده‌ها، واژه‌ها و کلمات خوب.

مقالات دیگر:خانه سالمندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۶:۵۴ توسط:modafehagh موضوع: نظرات (0)